2009. február 23., hétfő

Szánkózás ...

... egész télen egy hógolyóra való havat nem láttam, nemhogy szánkózásra elég havat. De most fogtuk magunkat Kedvessel és elrobogtunk a közeli Eplénybe. Hát Én csak néztem hogy ott mekkora hó van, persze nem kell meglepődni ... a Bakonyban legyen is hó ... de Én ezen a télen ennyit még összesen sem láttam, sőt ha hozzáteszem az ezelőtt télit akkor sem.
Annyira szép ... nem hiába vagyok Én tél imádó. Végre - végre hó!!!!
Már a parkolóban láttam hogy klassz délután elé nézünk :-D
Ez a látvány fogadott bennünket



Aztán ahogy haladtunk a célunk, vagyis a szánkó pálya felé egyre meseszerűbb lett a táj :-)





Odaértünk a célhoz ... és birtokba vettük a pályát.
Jó párszor lecsúsztunk, hol együtt, hol külön - külön. És mindahányszor a szánkó elhagyásával ért véget a móka. A végén valahogy mindig leestünk ... ki -ki a maga módján :-)





Annyira, de annyira klassz szórakozás volt. Sajnos hamar sötétedik még mindig ezért elindultunk haza. Igaz fáradtan, kék - zöld- lila foltokkal, fájós derékkal - lábbal - karral - vállal, izom lázzal ... de nagyon nagy élményekkel.

Nincsenek megjegyzések: