2009. február 15., vasárnap

Frankó blog díj ...



... Szotyitól és Kisvirágtól kaptam meg a Frankó blog díjat.Köszönöm nekik!!Nagyon örülök :-)

A díj kapcsán meg kell nevezzem öt függőségemet, amik hozzátartoznak a mindennapjaimhoz, és nem is akarok nélkülük élni:

1. Kedves és a családom (ide persze beletartozik Tapper nyuszi is) ... nélkülük nem tudom mi lenne velem :-D

2. Scrapbook ... függő vagyok ... ami itt nem számít károsnak :-)

3. Internet és tv ... főként együtt a kettő ... de ha úgy nem sikerül akkor külön-külön is megelégszem velük :-)

4. Zene függő vagyok ... nem bírok csendben ücsörögni ... És persze ha nincs nálam lejátszó vagy lemerült az akksi akkor csak előkapom a telefont ami nálam plusz függőség ... és ezen hallgatok mindent

5. Édességek, nyalánkságok, kakaó ... ez az ami káros szenvedélynek számít nálam :-)

Hát akkor jöjjenek most azok akiknek Én ajánlom ezt a díjat:

Szotyi ... akitől kaptam ezt a díjat ... és aki szerintem nagyon kedves kreatív csaj és annyira szép képeslapokat csinál hagyományosban és klassz oldalakat digiben ...

Hana ... akinek az oldalait folyamatosan irigylem ... olyan gyönyörűséges dolgokat csinál ... hihetetlen mennyire kreatív és hogy van ideje ennyi szép dolgot összehozni :-)

Zsukka ... aki csinál digi oldalakat (igaz ezt mostanság ritkán látok tőle ), varr gyönyörűséges táskákat és kalapkákat és még sok sok mindent és a legújabb őrület amit imádok nála azok a horgolt állatkái ... egy ős tehetség, aki mindenhez ért ... és mázlista hogy mindezt meg is tudja valósítani :-)

Timcsoca ... akinek szintén mindig irigylem az oldalait ... és annyira klassz stílusban csinálja őket ... nagyon szép oldalai vannak ...

Atyus ... aki megint egy hihetetlenül kreatív leányzó ... klassz oldalakat csinál digiben is és hagyományosban is ... és hát a képeslapjaiért meg teljesen odavagyok ... gyönyörűek

5 megjegyzés:

Atyus írta...

Jaajjj, nagyon szépen köszönöm! :) :$ Nagyon jól esik!

Timcso írta...

Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!!:)

Zsukkata írta...

Köszi, olyan kedveseket írtál :o))!

{Hana} írta...

Köszönöm én is!! :D Egy kis gyakorlás, és te is hamarosan olyanokat fogsz alkotni, hogy csak na! ;-))

kisvirág írta...

Kukkants be kérlek a blogomra!