2009. február 18., szerda

Küszködök ...

... ma lejártam a lábam, és megint egy olyan emberrel találkoztam a szolgáltató iparban aki szerintem nagyon nem szereti azt amit csinál, vagy csak az embereket nem szereti ... nem tudom, ne az ilyen ember inkább ne menjen ilyen helyre dolgozni.
Rohantam a PIF ajándékok befejezéséhez szükséges alkatrészért ... keresztül a városon, egy bőrdiszműveshez ... aki elküldött, mondván ... akkor sem adna ha lenne neki olyan cucc amit keresek :-O Nagyon meglepődtem ... aztán csak szidtam magamban ...
Egyszer már jártam valahogy így ... akkor egy cipész szólt be nekem, hogy ha nem tudom hol lehet kapni amit keresek akkor hívjam fel a tudakozót ... na akkor nagyon nagyon felhúztam magam.Meg persze most is ...
Mert ez mekkora bunkóság már ... ha nem tudja, akkor mondja azt, nem még beszól ... hát könyörgöm ő él belőlünk és nem fordítva, kicsit lehetne az emberrel emberibb is ... hová tart ez a világ ... de most komolyan ...
Na, mindegy felidegesítem magam ha tovább folytatom ... szóval nagy nehézségek árán betudtam szerezni a hiányzó tartozékot a kreatívosnál (ami nekem mostanság tiltott terület ... mert ha ott járok a pénztárcám bánja), hát és ami a beszerelését illeti ... na az sem egyszerű, az biztos. Jól megdolgoztam vele :-)
Most pedig a zsugorfóliával küszködök ... nem megy ... egyszerűen nem akar úgy sikerülni ahogy szeretném. Összement, azzal nem volt gond, na de felkunkorodott és semmi pénzért nem hajlandó kiegyenesedni ... ha valaki tudja mit nem csinálok jól, kérem kiabáljon ...

4 megjegyzés:

Timcso írta...

Katica, én úgy csináltam, hogy 130 fokon,(ha régi típusú sütőd van, akkor ez szerintem olyan közepes lehet) alsó-felső sütés. Nekem is felpöndörödött, de aztán magától vissza is, csak kellett egy kis időt várni.

Katica írta...

Oké...akkor megpróbálom hogy benthagyom kicsit :-)
Kösziiii

Virág Éva írta...

Ha nagyon pöndörödni akar, akkor még melegen tegyél rá valami nehezet és simát (mondjuk egy lábost, megpakolva)Nekem még soha nem kunkorodott fel.

Katica írta...

Oké...mert ha csak simán van benne akkor pöndörödik...megpróbálom lábossal :-)

Köszi a tippet