2010. január 20., szerda

Újra itt ...

Na újra itt vagyok ... nem tűntem el ... csak behavaztam kissé ...
... folytatom az elmaradásaimat ... szerencsére már utolértem maga valamennyire ... legalábbis azt hiszem :-D
Mostanában nem igazán van időm a bloggal foglalkozni de megpróbálok nem eltűnni teljesen, csak minden kissé később kerül fel ide mint kellene ... most vettem csak észre hogy ez a 100. bejegyzésem :-D Nah, ebből is látszik hogy mostanság be vagyok havazva :-S

Szóval most a scrap elmaradások jönnek szépen sorban ... egy nap csak egyet, hogy tovább élvezhessük a dolgokat :-D
Mostanában baba képek születnek, mert most az az aktuális és ennek Én nagyon - nagyon örülök :-D



Készlet: Lily Design-Angel és Lily Design-For My Baby


1 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Nagyon édes baba!:)
Vár nálam egy játék:))