2010. január 25., hétfő

Filmes játék ...

... Éva kért fel hogy írjam le az öt legkedvesebb filmemet, hát nehéz ... mert nem vagyok nagy filmezős (szerintem), viszont a legkedvesebbek többen vannak, na de azért próbálom kiválasztani a leglegeket :-D

1. Mary Poppins ... szeretem, nem igazán tudom miért, talán a varázslatos mesevilág ami még gyermekkoromban megfogott, hogy beleugranak a rajzba ... meg hát a dalok ... azokat is imádom ... nem is tudom már mennyiszer láttam ... nagyon sokszor :-D

2. Bűbáj ... Kedvessel az egyik kedvenc romantikus mese filmünk, nagyon aranyos a történet és szeretem Kedvessel összebújva végignézni :-D

3. Igazából szerelem ... jaj hát ez is nagy - nagy kedvenc. Persze ezt is Kedvessel a legjobb nézni ... szeretem benne a szereplőket, irtó jó a szerep osztás :-)

4. Zene és szöveg ... na megint egy romantikus :-D ezek szerint Én csak a romantikusokat szeretem, annyira jó film, szeretem benne Hugh Grantet (annyira cuki, az egyik kedvenc színészem) és persze Drew is ismét jól alakítja a lökött csajt :-D Tetszik a történet, ezen is tudok bőgni :-D

5. Grincs ... a sok romantikus után azért csak jön egy családi vígjáték, szerintem Jim Carrey legjobb alakítása a maszk után, és nem csak karácsonykor nézem ... nagyon szórakoztató film :-D

Szerintem ez a játék már nagyon sok emberkénél járt, vagy az egy másik??? :-D Szóval Én ezt most nem adom tovább, de ha esetleg valaki kimaradt és játszani szeretne az szóljon és felkérem.


Nincsenek megjegyzések: