2009. szeptember 28., hétfő

Szülinapi meglepetés ajándék ...

... na igen, már régebben beígértem neki ... mikor éppen egy Burdát nézegettünk együtt, és hát most lett megvalósítva így szülinapi meglepinek.
Tetszett Neki, Én meg nagyon örültem hogy sikerült meglepnem ... mert Kedvesről tudni kell, az a típusú pasi akinek mindegy mit adok, mindennek nagyon örül ... de leginkább a saját készítésű ajándékoknak. Akárhányszor kérdeztem mit szeretne, mindig azt a választ kaptam -semmit, csak rajzolj valamit- Én meg ilyenkor mindig csak pislogok és forog az agyam hogy most mi legyen. Aztán meglett az ötlet, nagy lelkesedéssel vetettem magam bele az anyag vásárlásba majd utána a szabásba ... aztán a lelkesedés kicsit alább hagyott, megijedtem ... hogy nem lesz kész időre, nem lesz szép ... de azért belehúztam szépítgettem, csinosítgattam, bontottam is eleget, mert volt hogy nem voltam vele megelégedve ... és elkészült csütörtökön este ... pénteken átadtam jogos tulajdonosának ... És örültem mert kész lett, szép lett és tetszett neki nagyon :-D


Még sok Boldog Születésnapot kívánok Kedves!! :-*


Nincsenek megjegyzések: