2008. november 1., szombat

Pipacsos pillanatok...

Emlékezem ... mikor kisleányként lestük a pipacsokat a magas búza földben ... jaj de szerettem a pipacsokat ... jaj de régen volt már... mióta nem nézem a pipacsokat? ... már nem is emlékszem. Mindegy is..most nem erről szól ez a bejegyzés ... hanem hogy Didóék készítettek egy nagyon jó riportot Vinnie-vel aminek annyira örültem,mert szerintem Ő az egyik legjobb scrapper,de tényleg.
Én is szeretnék majd egyszer olyan szép dolgokat készíteni amiket Ő ...... Na szóval megcsinálták a riportot és felraktak két képet Vinnie-től inspirációként a kihíváshoz ...
Na nekem ilyen lett,remélem mindenkinek tetszik :)




Papírok : Vinnie Pearce - Moments of special
Keret és wordart : Didó
Pipacsok : Vinnie egyik festményéről



1 megjegyzés:

Zsukkata írta...

Most látom, hogy te is blogolsz, örülök, hogy már hozzád is lehet jönni nézelődni :-)) Nagyon jó lett ez a képed is :-)