2012. december 21., péntek

Új családtaggal bővültünk ...

... na nem kétlábúval hanem négylábúval.
Miután az én drága nyuszikám szeptemberben a szivárványhídhoz költözött teljesen kész lettem, annyi mindenen mentünk át együtt és annyira az életem része volt hogy úgy éreztem nincs tovább ... aztán teletek a hetek és éreztem hogy olyan üres körülöttem minden, elhatároztam, hogy kell nekem egy nyuszi ... írtam Barbinak, akié a Hunny-Bunny tenyészet és mondtam neki, hogy szeretnék egy nyuszit ... egy nyuszit aki nem olyan mint Tapper volt ... aztán jött a várakozás, míg végül láttam a neten hogy született két apróság ... hát én akkor éreztem hogy az egyik az én kicsikém lesz  :-)



Folyamatosan vártam a fejleményeket a két kicsiről ... telt múlt az idő ...

egy hetesen


két hetesen


három hetesen


négy hetesen


Most már velünk van, egy igazán tüneményes bújós szeretni való szőrgombóc aki imád ölben lenni. Nagyon bátor nyuszi, nem fél senkitől ... nagyon kíváncsi, igazi felfedező típus. Ribizlinek hívják, és elsőre beleszeret mindenki aki meglátja :-D


Nincsenek megjegyzések: