2012. január 30., hétfő

Új év, új tervek, új külső ...

... na igen, új tervek, de erről majd később :-)
Most előbb az új külsővel kezdem, sok minden beletartozik ebbe ... szilveszteri fogadalom, létező önkritika kevés önbizalommal párosulva ... szóval eldöntöttem hogy változtatok ... mindenben.
Első lépésként megszabadultam a hosszú hajzuhatagomtól, mert már unalmas volt, vékony és amúgy sem tudtam vele mit kezdeni, és még jó apropója is volt az elhatározásom megvalósításának, szalagavatóra mentem pénteken :-)


Na szóval mostanra ilyen formát öltöttem :-)


Most pedig jöjjön egy kis zene, ami nem megy ki a fejemből péntek óta ...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Katáám szuper jól nézel ki :)

Ányi írta...

Szerintem is! Klassz a hajad és jól is áll neked ez a fazon!

Katica írta...

Köszönöm lányok! :)