2011. szeptember 15., csütörtök

Szabadság és szerelem ...

... nálam leginkább ez a két szó jellemezte Sweetdigi két legutóbbi készletét. Egyik az egyiket, másik a másikat :-)
Először a szabadsággal kezdeném ... ez a készlet annyira színes, annyira friss, annyira fiatalos és hát nyár volt ... és annyira a kedvenc, egyetlen hugicámhoz illett, hogy az Ő képével is csináltam meg az oldalt :-)



az én oldalam



Ezután jöjjön a szerelem :-) Nekem ettől a készlettől valami extra romantikus könyv jutott eszembe ami a tengerparton játszódik, mondjuk egy Sparks könyv (mert ezeket szeretem) :-D
Annyira szép,romantikus, mégis üde, tengerparti, nyárias a készlet, imádtam :-)




az én oldalam, ami GSO lett ... köszi Betti :-)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, Katicám de jó, hogy rólad is hallani!!!
Ráadásul ilyen gyönyörű oldalakat hoztál!!!