2009. augusztus 30., vasárnap

Mit szeretek Én?

... ezt kérdezte tőlem Eralilla egy blog stafétán keresztül. Már egyszer játszottam ilyen, mit szeretek játékot ... de akkor most megint leírom :-D
Szóval:

- Első Kedves és a Család (szűkebb és tágabb értelemben). Nagyon szeretem mikor nagy ünnepekkor összejönnek nagynénik, nagybácsik, unoka tesók, stb ... ilyenkor olyanok vagyunk mint egy nagy Görög család :-D

-Második a környezetemben lévő állatok vagyis Tapper, Berci, Para és a macskák akiknek a száma állandóan változik :-D Persze a növényeket is szeretem, csak azok nem szeretnek engem, mert mindegyik kiakar purcanni a szobámban :-(

-Harmadik a Balaton ... függő lettem. Lehet tél vagy nyár ... a Balaton mindig csodaszép. Most már imádom az illatát is (régen nem szerettem, mindig hal szagúnak érződött, de ez az évek során megváltozott :-D)

-Negyedik a Zene :-D Mert zene nélkül mit érek Én? :-D Muszáj hogy valami mindig duruzsoljon a fülembe, ami megnyugtat, ellazít, vagy éppen felpezsdít :-D

-Ötödik a hobbi :-D A scrapbook, a varrás, a kép szerkesztés ... ezek hozzátartoznak a mindennapjaimhoz, és nagyon hiányoznának ha eltűnnének, ahogy az a sok kedves ember is akiket a hobbiimon keresztül ismertem meg :-D


A stafétát 5 embernek kellene továbbadnom, de már szerintem mindenkinél volt ezért nem adom át. Ha valaki esetleg kimaradt és szeretne játszani, szóljon és felkérem :-)

1 megjegyzés:

eralilla írta...

Köszönöm szépen, hogy leírtad. Jó volt ezáltal is kicsit jobban megismerni Téged.