2008. november 2., vasárnap

Nem, ez nem lehet...

Nem lehet Hamilton a világ bajnok ... nem hiszem el ... ennyin nem múlhat a vb cím.Hamilton nem érdemli meg, nem korrekt, annyira elvan szállva magától, még a csapat főnökével is üvöltözött, nem érdemelte meg ... egy ilyen ember??? ... (inkább nem mondok rá semmit)
Szegény Massa, szegény kis agresszív Massa ... annyira sajnálom, vele együtt sírtam.
És akármi is történik akkor is a Ferrari a legjobb, most is, idén is a Ferrari a világ bajnok az Én szememben Massával az élen, pedig inkább Kimi rajongó vagyok.
De amit idén Massa mutatott az jó volt és büszke vagyok rá és az egész csapatra ... mert hiába lett papír szerint a mclaren a világ bajnok azért az sok mindent bizonyít hogy idén is a Ferrarinak volt a legtöbb futam győzelme.És ez nem elhanyagolható,pedig nagyon rájárt a rúd a csapatra.
Szóval a jövő évre is előkészülve fogok a tv előtt ülni tele Ferraris rajongással és lesz ami lesz együtt sírunk-együtt nevetünk.És mindig a Ferrari lesz a legjobb!!!!
Hajrá fiuk, csakígy tovább jövőre is ... és akkor ténylegesen is miénk lesz a vb cím.



1 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Mintha a két fiamat hallanám:)) ők is Massanak drukkoltak