2008. október 29., szerda

Ma egész nap ingadozott az áram,nemcsak nálunk, a szomszéd utcában is.Pedig ma annyira akartam valamit scrappelni,és csak nem akart összejönni...kockáztatni meg nem mertem,nehogy elszálljon teljesen a gépem aztán ne tudjak bele többé életet lehelni.Akkor jönnének ám elő igazán az elvonási tünetek :) ...
... Amíg nem jutottam gép közelbe addig levágtam Tapper nyuszi karmainak a felét,azért csak a felét mert nem igazán tetszett neki a dolog és tiltakozott ahogy tudott (karmolt, rúgott, harapott) a többit majd később csipkedem le neki..egyedül azért ez nehéz macera...
... Azért megkockáztattam egy idő után amikor már nem éreztem az ingadozást hogy bekapcsolok és kezdek valamit magammal.
Nézegettem a freebie-ket.Szebbnél szebb dolgokat találtam,aztán ráleltem egy olyan készletre amilyet régóta kutattam, de sehol nem találtam.Végre megvan,letöltődött áramszünet nélkül :)
És kész a nagy mű is. Íme:




NLD-CRD Block Party Freebie

Nincsenek megjegyzések: